Alla inlägg den 6 november 2008

Av Maria.A - 6 november 2008 13:26

Jag hoppas ni hade kul=(

Nu sitter jag och rååå pluggar men var tvungen att skriva vad som hände så att ni inte satte mig på svarta listan och skickade mig till xxxxx


Helgen har redan kommit och brödet måste jag meddela var VÄLDIGT gott.

Så mitt samvete blev lugnat om de åtminstone.

Av Maria.A - 6 november 2008 13:23

Förlåt!!!!

Ohhhhhh var jag var sur på min pappa igår.

Jag slutade tidigt igår och tänkte åka till marilyn som min pappa sa att jag kunde göra för att vänta coh möta mina goda vänner på slussen.


Men när jag väl kommer ditt ringer min pappa och säger att jag måste åka till en viss adress som jag inte vet vart de ligger och hämta och betala ett par glas skivor till marilyn. Men det kunde jag inte göra själv så jag fick stå och vänta en massa på att ett par "killar" som jobbar på marilyn skulle komma och hjälpa mig med de.


Sedan ville också skolan att vi skulle gå till en affär och köpa material.


Fyyy vad jag var arg och ledsen och typ allt igår.


Jag är ledsen dessutom fick jag bara alla missade samtal idag och alla sms som folk hade skrivit till mig idag.

Presentation

Omröstning

Är Svenskar tråkiga?
 Ja
 Nej
 Vet ej
 Som alla andra
 Nja lite kanske

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards